De community ruimte is een vrije online ruimte (blog) waar vrijwilligers en organisaties hun opinies kunnen publiceren. De standpunten vermeld in deze community reflecteren niet noodzakelijk de redactionele lijn van DeWereldMorgen.be. De verantwoordelijkheid over de inhoud ligt bij de auteur.

Tofik Dibi Story/2/Reactie assistent Ombudsvrouw op Klachtmail Astrid Essed

Tofik Dibi Story/2/Reactie assistent Ombudsvrouw op Klachtmail Astrid Essed

dinsdag 10 augustus 2021 10:13
Spread the love
REACTIE ASSISTENT OMBUDSVROUW OP EERSTE KLACHTMAIL
EERSTE KLACHTMAIL
REACTIE OMBUDSVROUW
On Monday, June 7, 2021, 02:29:56 PM GMT+2, Wilma de Weerd <ombudsman@npo.nl> wrote:
Beste mevrouw Essed,
Hartelijk dank voor uw mail. De ombudsman heeft deze mails doorgestuurd aan PowNed met de vraag of zij in eerste instantie op uw klacht willen reageren. Mocht u geen antwoord ontvangen of bent u het niet met het antwoord eens, dan kunt u zich alsnog tot de ombudsman wenden. Deze procedure staat op onze site: Klachtenprocedure – NPO Ombudsman.

Klachtenprocedure – NPO Ombudsman

Klachtenprocedure
Met vriendelijke groet,
 

Wilma de Weerd

assistent van de ombudsman voor de publieke omroepen
Bart de Graaffweg 2
 Postbus 26444
 1202 JJ Hilversum

Creative Commons

dagelijkse newsletter

take down
the paywall
steun ons nu!